Ticker

6/recent/ticker-posts

بڑے لن والے نے تسلی کرا دی

میرا نام شازیہ ہے میری عمر اٹھارہ سال تھی  بلکہ انیس ہونے والی ہو چکی تھی میں آپکو اپنی چڈی کی کہانی سناتی ہوں .میں دیکھنے میں بہت  پیاری ہوں  ہوں میرے بریسٹ چونتیس ہیں اورپنک رنگ کی نپلز  ہیں اور میرا فگر سیکسی ہے ہپ اٹھائیس اور ویسٹ چوبیس ہے ہیں میں آپکو اپنی چڈی کی کہانی سناتی ہوں.
آپکو علم ہے چڈی کیا ہوتی ہے چوت کو ہی چڈی بھی کہتے ہیں میں کوچنگ جایا کرتی تھی پڑھنے وہاں ایک لڑکا تھا وو مجھے ہمیشہ دیکھا کرتا تھا ایک دن اس نے مجھے سے میرا نمبر مانگا لیکن میں نے اس کو منع کر دیا اور پھر بھی وہ باز نہ آیا اور مجھے ہمیشہ تاڑتا رہتا تھا.
ایک دن میں بھی اس کی آنکھوں میں ڈوب گئی اور ہم دونوں ایک دوسرے سے آنکھوں آنکھوں میں باتیں کرنے لگے. میں نے اسے اپنا نمبردیا پھر ہم دونوں کی بات ہونے لگی . وو مجھے جان کہتا اور میں اشے  جنو کہتی ہم ایک دوسرے کے پیار میں گھوم ہوگئےتھےمیں کوچنگ جاتی تو صرف اسی کے لئے اور وہ کوچنگ آتا تو میرے لئے بہر حال  ہم دونوں کا یہ سلسلہ چلتا رہا دیسی سکس کا.
ایک  دن اس نے مجھے ڈیٹ پہ  بلایا میں  پہلے  تھوڑا گھبرائی  مگر پھر اس نے مجھے فورس کیا اور میں مان گی . یہ میری پہلی ڈیٹ  تھی ہم ڈیٹ پہ گئے ہم لوگوں نے بہت رومانٹک باتیں کی اسنے میرا ہاتھ پکڑا اور مستی کرنے لگا آہستہ آہستہ  مجھےبہت  مزہ آیا کیوں کہ  میری جوانی بہت دیوانی تھی .
خیر ہماری ڈیٹ  بہت اچھی رہی بہت مزہ آیا اور اور پھر ہم اپنے اپنے گھر واپس آگے.پھر ہم نے اس ڈیٹ کی باتیں کی اور اس رات کو بہت یادگار بنایا مجھے ایسا لگا کہ میں اسکی اور وو میرا ہے . ہمارے بیج میں ساری حدیں پار  ہوچکی تھی. بس ایک ہی حد پار ہونا رہ گے تھی .. وو تھی جنسی  خواہشیں میں بہت بیتاب تھی میں اسکی باغوں میں بسنا چاہتی تھی
اور ہر حدیں پار  کرنا چاہتی تھی .اور اس ہی پیار کی انتہا سکھانا چاہتی تھی ایک دن اس نے مجھے کہا کے میں تمہارے بن نہیں رہ سکتا اور میں نے بھی اسے کہا ہاں میں بھی نہیں رہ سکتی تمہارے بنااس نے مجھے ملنے کا کہا اور میں نے اسے ہاں کہ دیا.
وہ مجھے اس شام  ایک خالی فلیٹ میں لے گیا جہاں کی خاموشی ہمارا انتظار کر رہی تھی اس نے مجھے پیار کی قسمیں دی اور میرا ہاتھ پکڑ کے کھیلنا شروع کر دیا اسکے بعد وو خاموشی کا عالم ہمارے پیار میں جھوم  گیا. اس نے میری زولفیں اپنے ہاتھ سے ہٹائی اور میری گردن چومنے لگا
اسکی اس الفت نے میرے تن میں ایک آگ سی لگا دی تھی جیسے اس نے مجھے اپنے گود میں اٹھا کے بیڈ پے لٹایا اور میرے کپڑے اتارے اور اپنے بھی اور اس شرم و حیا کے پردے گرا کے میرے تن کو چوم نے لگا اور میرے بریسٹ کو دبانے لگا
اسکی اس الفت نے میرے جسم میں آگ برپا کردی … اسنے میرے لبوں کو اپنے لبوں کو ملا کے چوم نے لگااور میری چھوت میں اپنا لنڈڈال دیا اور میری ساری خواہش دور کردی جب میں نے سارا سین دوست لڑکی کو بتایا تو اس نے کہا یہ چدائی بالکل عام تھی اس لڑکے کے لنڈ کا سائز کیا تھا میں نیٹ پہ لنڈ دکھا کے ایک لنڈ کی طرف اشارہ کیا اتنا تھا بولی ارے یہ تو بہت چھوٹا ہے اس نے کیا خاک چودا ہو گا اس لڑکی نے مجھے ہنگری کر دیا مٰں دوبارہ بڑے لنڈ والے کو ڈھونڈنے لگ گئی
میری عمر اب بیس سال ہو چکی تھی میں نے ہمیشہ کسی کے ساتھ سکس کرنے کا سوچا تھا مگر بڑے لن کی خواہش کے باوجود بڑے لن سے ڈرتی بھی تھی پھر ایک دن میں نے ایک آدمی سے نیٹ پر بات شروع کردی۔ وہ کوئی تیس سال کا تھا اور مجھ سے سکسی باتیں کر رہا تھا
میں نے اسکو کہا کہ میں اپنے ساتھ کرتی ہوں سکس اور اسکے لیئے میں نے ڈلڈو بھی لیا ہوا ہے مجھے چدنے میں بہت مزہ آتا ہے۔ اسنے کہا کہ اگر تم مجھ سے کرو گی تو تمکو بہت مزہ آئے گا میں جیسے اندر سے خوار ہونے گی اور میں  نے اسکو کہا کہ چلو کل میں آتی ہوں تم سے ملنے اور جاکر سو گئی۔ اگلے دن میں چار بجے شام کو اسکے گھر گئی اور وہ کیلا لنڈ رہتا تھا اسنے کہا کہ اسکی فیملی ملک سے باہر رہتی ہے۔
مجھے ڈر لگ رہا تھا مگر اسنے مجھے لپک کر میرے ہونٹوں کو چوسنے کے ساتھ ہی میری چھاتی کو دبانا شروع کردیا۔ اہ ہ ہ  س س سمیں مر جاو کیا گرمی چڑھی مجھے اور ایک دم میں فل خوار ہوکر اسکو اپنی بانہوں میں دبا کر اسکے زبردست کسنگ کرنے لگی۔
پھر اسنے میری قمیض اتاری اور اپنی شلوار بھی اتار دی سنے میرے جسم کو اور میرے بوبز کو دبا دبا کو زور زور سے چوسا جیسے میں سکسی آوازوں کے ساتھ ایک دم زبردست سکس کا مزہ لے رہی تھی۔ اسنے میری شلوار اتار کر میری پھدی کو سہلانا اور انگلیوں سے چودنا شروع کردیا
میں س س سکی آوازیں نکال رہی تھی اور وہ مجھے بے تحاشا چوم رہا تھا۔ ایک دم اسنے مجھے لپٹ کر میری ٹانگوں کو کھولا اور اپنا والا لمبا کالا میری چوت پر رگڑنے لگا۔ اف اتنا برا مٰں اندر سے ڈر گئی لیکن اس لن کو اندر لینے کے لیئے پھدی بے تاب ہو چکی تھی
میں نے اسکو کہا کہ کرو ورنہ میں جان سے گئی۔ اسنے میری چوت پر رگڑنے ے ساتھ آرام سے اندر گھسانا شروع کردیا اور ساتھ ہی میری سانسیں اور میری آوازیں بلند ہونے لگیں  جب ایک دم سارا اندر گیا مجھے یوں لگا کہ میری پھٹ گئی ہے میری آنکھیں باہر کو نکل پڑیں تو علم ہوا کہ لن یہ ہوتا ہے اس کو لن کہتے ہیں اس کا بڑے سائز کی  مولی  جتنا لمبا موٹا  لن تھا
اسنے مجھے لگاتار کوئی دس منٹ تک ایسے ہی چودا اور اتنے میں میرا پانی نکل گیا مگر وہ جوان لگا رہا اور پھر وہ نیچے لیٹا اور اسنے مجھے اپنی گود پر اچھال کر اور میری جوانی کو سہلا دبا اور چوس چاٹ کر ایک دم گرم کر رکھا تھا اور پہلی بار لنڈ ملا تھا مجھے تو میں بھی بچی کی طرح اسپر اچھلتی رہی  اور لن کو خوب انجوائے کیا
ساتھ ہی کوئی مزید دس منٹ بعد اسنے سارا پانی میری چوت میں نکال دیا اور میں بھی اسکے ساتھ ایک بار پھر فارغ ہوگئی۔ اسکے بعد تو جیسے ہمیں ایک دوسرے کا چسکا پڑ گیا تھا اور ہم روز اسی طرح مل کر فل ننگھے ایک دوسرے سے چدائی لگوانے لگے۔
اب تو وہ میری گانڈ بھی مانگتا ہے پر نہیں  دی ابھی تک اور لنڈ  چسواتا بھی ہے۔ اور اسکی جوانی کا فل مست مزہ لینے  لگا لڑکی کی جوانی ایک دم مست خوار ہے اور اسکی جوانی کا زبردست مزہ لے کر میں نے اسکو فل مست خوار کر کےا سکو  چدائی پہ مجبور کر لیتی ہوں مجھے بڑا لن مل گیا ہے

Post a Comment

0 Comments