Ticker

6/recent/ticker-posts

جوان سیکسی دوست بیوی بنا لی

میں ایک دن اپنے دوستوں سے ملنے پرانے دفتر گیا وہاں ایک نئی دیسی لڑکی کو کام پر رکھا تھا۔ اسکا نام سونیا تھا وہ ایک بیس سال کی جوانی سکسی جسامت کی لڑکی تھی. اور پورا دفتر اسپر خوار تھا۔ اسے دیکھ کر میرا لنڈ بھی تڑپنے لگا تھا۔
ہلکے نرم چھوٹے ممے جوانی سکسی لڑکی ایک دم گرم چکنی جوانی تھی وہ۔ میں پانی پینے کے لیئے کینٹین گیا تو پیچھے سے وہ لڑکی آکر مجھ سے کام کے بارے میں پوچھنے لگی .اسکو کام بہت کم سکھایا گیا تھا۔ میں اسکو سمجھاتا رہا کام اور پھر میں نے اسکو کہا کہ نیچے چلو پارکنگ کی طرف سیگریٹ پینی ہے مجھے .اور وہیں جاکر اسکے ساتھ باتیں کرنے لگا۔
ہم باتیں کر رہے تھے کہ آس پاس کوئی بھی نہیں تھا ہم اکیلے تھے میں نے اسکے مموں کو دبا دیا اور اسکی جیسے جان نکل گئی تھی یہ کیا ہو گیا۔ میں نے اسکے ہاتھ کو پکڑ کر چوما .اور پھر زبردست اسکے ہونٹوں کو چوسنے لگا۔ اسنے ہٹنے کی کوشش کی مگر میں نہ رکا اور اسکی پوری جوانی کو جکڑ کر سہلانے لگا۔
چارمنٹ بعد وہ جیسے مست ہونے لگی اور اسکو بھی سکس چڑھنے لگا میں نے اسکو پکڑ کر گاڑی میں ڈالا اور اندر ہی اسکے اوپر لیٹ گیا۔ اسکے ہونٹوں کو چوسنے لگا. اور پھر اسکی قمیض کے اندر ہاتھ ڈال کر اسکے مموں کو دبانے لگا اسکی چھاتی اوپر نیچے ہونے لگی تیز تیز
پھر میں نے اپنا لنڈ نکال کر اسکی شلوار کو ہلکا نیچے کر کے اسکی گلاب چکنی جوان چوت پر رگڑنے لگا.اسنے مجھے اپنی بانہوں میں دبا لیا اور پھر میں نے اسکی قمیض  اوپر کرکے اسکے بوبز کو ننگھا کیا اور اسکو چوسنے دبانے لگا تو اسکی جیسے گرمی بڑھ گئی اور وہ سکسی آوازیں نکال کر فل مست میرے بالوں پر ہاتھ پھیرنے لگی۔
میں نے اسکی شلوار پوری اتار کر اسکی پھر جوانی کو اوپر سے نیچے تک چاٹتے ہوئے اسکے اوپر لیٹ کر اسکی ٹانگوں کو کھولا اور اپنا لنڈ اسکی چوت کے اندر کرنے لگااسے درد ہو رہا تھا تو میں نے اسکے ہونٹوں کو اپنے ہونٹوں سے دبا لیا اور ایک زور سے اندر جھٹکا لگایا تو لنڈ اندر گھس گیا اسکی سانس اٹک گئی
اور میرے دوسرےے جھٹکے کے ساتھ ہی اسکی چوت سے خون نکلنے لگا۔ میں نے پھر 2 منٹ ایسے رکنے کے بعد زسکی چدائی لگانا شروع کی اور پھر اسکی چھاتی اور نپلز کو بھی ساتھ ساتھ چوستا رہا جس سے وہ فل سکس کا پہلا مزہ لے کر مست لیٹی جھٹکے کھا رہی تھی اور سکسی آوازیں نکال رہی تھی۔
پوری گاڑی ہل رہی تھی. اور میں اسکی تیز تیز چوت 10 منٹ تک مارنے کے بعد اسکی چوت کے اندر ہی فارغ ہو گیا۔ وہ رونے لگی تو میں نے اسکو ایک ٹیبلٹ دی وہ کھا و پھر کچھ نہیں ہو گا اور اتنے میں وہ بھی فارغ ہو گئی تھی اسنے مجھے بے اختیا ر چوما اور پھر وہ کپڑے پہن کر اپنا نمبر تک دے کر چلی گئی.اسکے بعد میں روز اسکے لے کر جاتا اسکی پھدی بجاتا . اس نے چھ ماہ بعد اسی دفتر کے ایک اور لڑکے سے شادی کر لی میں منہ دیکھتا رہ گیا پھر میں نے سوچا اب اگر اچھی لڑکی ملی تو صرف شادی کرونگا
کافی مہینوں کے بعد میں نے  ایک گرم لڑکی کو دیکھا تو میرا دل کیا کہ میں اسں کے ساتھ  سکس  کروں کیوں کہ وہ بہت خوبصورت تھی اس کی آنکھیں مجھے بہت پسند تھی اس کا ہنسنااوراس کے بال اس کا بولنا مجھے بہت پسند تھا  ایک بار  میں نے اس کو گرین فراک  میں دیکھا تو وہ مجھے اس فراک میں بہت اچھی لگی. جیسے کہ کوئی آسمان سے کوئی پری آ گئی ہو
اور اس کے لیپ بھی  مجھے بہت پسند تھے مجھے ایسا لگا کہ جیسے وہ صرف میرے لئے ہے اور میں اس کو  اپنی لائف میں لانے کے لئےکچھ بھی کر سکتا تھا پھر میں نے  سوچا کہ کیسے کروں میں یہ سب میں اس کے ساتھ پھر میں نے سوچا کہ یار  رہنے دوں لیکن  جب وہ مجھے پھر نظر آئی میرے دماغ  میں پھر وہ ہی بات آگئی اور پھر میں نے اس سے ایسی بات کی تو وہ میں نے کہا کہ تم  مجھے اچھی  لگتی ہوں
کیا تم مجھے سے دوستی کروگی تو اس نے مجھے ہاں میں جواب دے دیا اور اپنا موبائل نمبر بھی دیا پھر ہم میں بہت بات چیت  ہونے لگی اور پھر میں نے اس سے اپنے دل کی بات کی. جو مجھے اس کو دیکھ کر ہوتا تھا پھر جب میں نے اس کو کہا تو اس نے کہا کہ تم مجھ سے شادی کر لو تو میں نے اس کو کہا کے ہاں .ہاں  میں تم سے شادی کرونگا
جبھی تو تم سے بول رہا ہوں تو اس نے میری بات پر یقین کر لیا اور پھر ہم دوسرے دن ایک ہوٹل میں ملے پھر ہم نے تھوڑی بہت بات کی پھر میں  اس کے قریب ہوا اور پھر میں نے اس کے لیپ کی  کسنگ مممّہ تو میں نے پھر اس کی قمیض اتاری اور  اس کے جسم پر پیار کرنےلگا
پھر اس  نے کہا کہ بس کرو تو میں نے کہا کہ نہیں مجھے کر نے دو جو میں کرتا ہوں تم بس چپ ہوکر لیٹی رہو تو وہ چپ ہوگئی اور لیٹی رہی پھر میں نے اس کے ساتھ وہ سب کچھ کیا جو اس کو دیکھ کر میرا دل کرتا تھاپھر اس کے بعد ہم دونوں فریش ہوئے اور پھر ہم نے  اس ہوٹل میں کھانا کھایا .اور تھوڑی دیر گھومے پھرے اور گھر آ گئے
پھر میں نے سوچا کہ مجھ سے یہ اتنا پیار کرتی ہے کہ میں جو بولا وہ اس نے کیا پھر ہم ایسےہی ملتے رہے اور مجھے اس سے سچ میں پیار ہوگیا اور پھر  میں  ایک مہینے بعد اس کے گھر رشتہ بھیجا اور  ایک سال کا ٹائم دیا ان کے گھر والوں نے پھر میں نے اسی لڑکی سے شادی کر لی
اسکے بعد تو میں اور وہ ایک ساتھ روز دبا دبا کر مست انداز میں ہر اسٹائل میں زبردست چدائی مار کر سکس کرتے اور پھر میں نے تو اسکی جوانی کو ہر انداز سے چوما چاٹا اور وہ بھی میرے ساتھ خوش رہنے لگی .اب میں اس کی روز چدائی لگاتا ہوں مزہ آ جاتا ہے دوستوں اب آپ بھی دوستی بجائے کسی کو بیوی بنا کے چودو روز روز کا مسئلہ حل کر لو۔

Post a Comment

0 Comments