Ticker

6/recent/ticker-posts

دوست کی بہن سے بدلہ لیا

ہیلو دوستوں میرا نام جو بھی ہے کیسے بتاو بات مشہور ہو جائے گی میں آپکو ایک سچی کہانی سناتا ہو اپنی بھابھی کے ساتھ کیا میں نے تو شروع کرتا ہو اپنی کہانی ایک بار کا ذکر ہے میں کالج پڑھتا تھا اس دن میں کالج نہیں گیا بڑے بھائی  کام پر چلے گئے تھے
میں اور بھابھی گھر پر اکیلے تھے میں اپنے روم میں بیٹھ کر کمپیوٹر پر سیکسی فلمی فنڈہ دیکھ رہا تھا میں دروازہ بند کرنا بھول گیا تھا میں کافی دیر سے مووی دیکھ رہا تھا اور دل کر رہا تھا کہ کسی کو چودو لیکن میں چودتا کس کو کوئی لڑکی بھی نہیں تھی
تو میں اپنا لنڈ نکل کر اس سے آرام آرام سے ہلانے لگا مجھے پتا ہی نہی چلا کہ کب بھابھی کمرے میں آگئی میں نے جیسے ہی انھیں دیکھا تو ڈر گیا ڈر کے مارے میں نے کمپیوٹر بند کردیا اور کھڑا ہو گیا گھبراہٹ کے مارے میں بھول گیا کہ میں نے اپنا لنڈ تو چھپایا ہی نہیں میرا لنڈ اسٹریٹ کھڑا ہوا تھا بھابھی نے دیکھ لیا تھا  بھابھی میرے لنڈ کو دیکھ رہی تھی
وہ اپنے ہونٹوں پر زبان پھیرنے لگی پھر وہ میرے پاس آئی مجھے بیڈ پر دھکا دیا نیچے بیٹھی میرا لنڈ پکڑ لیا میں نے کہا کے بھابھی یہ آپ کیا کر رہی ہو انہوں نے کہا کہ چپ ہوجاؤ وہ میرے لنڈ کو پکڑ کر اپنے ہاتھ سے اوپر نیچے کرنے لگی
مزہ تو آنا شروع ہوگیا تھا میری آواز نکل رہی تھی او او او او او  پھر بھابھی نے میرا لنڈ اپنے منہ میں لےلیا اور چوسنے لگی اُوووفف فففف کیا بتاؤ یار مزہ آگیا تھا اووووسکون مل رہا تھا پھر انہوں نے میری شرٹ اتاری پھر اپنی قمیض اتاری کیا بوبس تھے
یار بھابھی کے اُووففف ففف پھر وہ بیڈ پر سیدھی لیٹ گئی میں انکے اوپر بیٹھ گیا انکے بوبس دبانے لگا بھابھی اپنے ہونٹوں کو دانتوں کے بیچ رکھ کر دبانے لگی میں سمجھ گیا کہ بھابھی پوری طرح گرم ہو چکی تھی پھر میں نے انکے بوبس کو چوسنے لگا بھابھی کی آوازیں نکل رہی تھی
او او او او ا ہم ہم پھر میں نے بھابھی کی شلوار اتاری کیا چوت تھی یار وہ بولی کہ میری چوت چاٹو میں نے چوت چاٹنا شروع کردی بھابھی کی پھر آوازیں نکل رہی تھی اہ اہ اہ اہ او او ہم اُووووففف ففف پھر میں نے اپنا لنڈ انکی چوت میں ڈالا اور اپنی کمر کو آگے پیچھے کرنے لگا
پھر ایک دم زور زور سے جھٹکے مارنا شروع کر دیئے بھابھی کی چیخیں نکلی اہ اہ اہ اہ  آدھے گھنٹے تک میں بھابھی کی چوت لیتا رہا انکی آوازیں نکلتی رہی پھر میں نے دیکھا کہ بھابھی میرے قابو میں ہے تو میں نے بھابھی کی ایک ٹانگ اٹھائی پھر انھیں چودنے لگا
ایک ٹانگ اٹھا کر تقریباً دس منٹ تک چودہ پھر اپنا لنڈ نکالا انکے منہ ڈال دیا اپنا لنڈ ان کے منہ کے اندر باہر کرنے لگا پھر پریشر تیار ہوگیا میں نے بھابھی کو سیدھا لٹایا اور موٹھ مار کر ساری منی بھابھی کے بوبس پر گرادی منی نکلتے وقت بڑا مزہ آرہا تھا یار اس کے بعد میرے ایک دوست نے میری گرل فرینڈ کی مجھ سے چھپ کے ڈیٹ ماری تھی مجھے غصہ تھا میں نے ا سکی بہن کیسے چود کے بدلہ لیا سچی کہانی
میرا  فرضی نام ہےنام البرٹ ہے   یہ تھوڑی پرانی بات ہے سن لیں اصل نہیں بتا سکتا اور میں نے اپنی دوست کی بہن کے ساتھ پاکستانی سیکس کیا ہے وہ بھی ہمارے ہی سکول میں پڑھتی ہے اور وہ مجھ سے ایک سال پیچھے ہے میری دوست نے مجھ سے کچھ کتابیں لی ہوئی تھی
میں وہ کتابیں لینے کے لئے اس کے گھر پر گیا ہوا تھا اس کے گھر پر کوئی بھی نہیں تھا میں نے ماریا سے پوچھا سونیا کہاں ہے سونیا میری دوست کا نام ہے اور ماریا اس کی بہن کا نام ہے وو بولی کے سونیا امی کے ساتھ باہر گئی ہوئی ہے میں نے کہا مجھ کو کتابیں چاہئے
تم وہ کتابیں مجھ کو دیدو وہ بولی آپ بیٹھیں میں کتابیں لے کر اتی ہوں اور پھر وہ چلی گئی میں اس کا انتظار کر نے لگا میں صوفہ پے بیٹھا ہوا تھا تھوڑی دیر کے بعد وہ کتابیں لے کر آگئی میں نے کتابیں لینے کے لئے اس کا ہاتھ پکڑ لیا وہ بولی چھوڑیں میرا ہاتھ یہ آپ کیا کر رہے ہیں
میں نے کہا تم مجھ کو اچھی لگ رہی ہو میں تم کو اپنے گلے لگانا چاہتا ہوں وہ کچھ بھی نہیں بولی میں نے اسکو اپنے سینے سے لگا لیا اور اسکی پتہ پر ہاتھ پھیرنے لگا وہ تھوڑا سا کسمسائی میں نے اسکے گلے پر کس کی وہ کچھ بھی نہیں بولی میں نے اسکو گلے اور سینے پے چومنا شروع کردیا اسکی سانسیں تیز تیز ہونے لگیں میں نے اسکی چوت پے ہاتھ رکھا اور اسکو دبانے لگا وہ سسکنے لگی تو میں سمجھ گیا کے اب وہ گرم ہو گئی ہے
میں نے اس کے ہونٹوں کو چوسنا شروع کردیا وہ بھی میرے ہونٹوں کو چوسنے لگی میں نے اس سے کہا چلو کمرے میں چلتے ہیں وہ مجھ کو اپنے کمرے میں لے کر آگئی اور میرے کپڑے اتارنے لگی پھر اپنے کپڑے اتارے اور بستر پر لیٹ گئی
میں نے اسکے ببوں کو چوسنا شروع کیا تو وہ مجھ کو پیچھے میرے سر کو دبانے لگی میں نے اور بھی زور سے چوسنا شروع کر دیا پھر میں نے اس کے ہونٹوں کو چوسنا شروع کیا تو اس نے بھی میرے ہونٹوں کو چوسنا شروع کر دیا میں اس کے ببوں کو بھی دبانے لگا تھا
پھر میں نے اس کی چوت میں اپنے لنڈ کو ڈالا اور آگے پیچھے کرنے لگا وہ اف اف فو فو اف اف اف اف وف وہ وہ ان کرنے لگی میں نے اس کے ببوں کی نپلوں کو دبانا اور چوسنا شروع کردیا اور زور زور سے اپنے لنڈ کو اس کی چوت میں آگے پیچھے کرنے لگا
اس نے مجھ کو زور سے پکڑا اور مچلنے لگی میں اور تیز تیز اس کی چوت میں اپنے لنڈ کو آگے پیچھے کرنے لگا اس کی منی نکلی تو وہ فارغ ہو گئی میں اور زور سے لنڈ کو اندر باہر کرنے لگا کچھ دیر بعد میری بھی منی نکل گئی اور میں بھی پاکستانی سیکس سے فارغ ہو گیا پھر میں اٹھا اور کپڑے پہن کر اپنے گھر آگیا اور اپنا بدلہ بھی لے لیا اس کو کہتے ہیں سمجھداری

Post a Comment

0 Comments