Ticker

6/recent/ticker-posts

گھریلو سیکس چدائی مزےدار

یہ کہانی ایک گھریلو سیکس کی ہے جس میں چالو لڑکی والا سیکس نہیں ہے اس میں گھر والی چدائی کی  کہانی ہے اور شاندار طریقے سے چدائی ہوئی ہے اور میں یونیورسٹی میں پڑھتا ہوں یونیورصتی میں پڑھنے کے کئی فائدے ہوتے ہیں یہاں آپ کو چودنے کے لیئے کھلا مال مل جاتا ہے کئی لڑکیاں صرف گھروں سےفرار حاصل کرنے کی خاطر ادھر کا رخ کرتی ہیں کئی ایک تو کال گرل بھی بن جاتی ہیں ان کی کوئی دوست ایک بار جب ان کو کسی بڑے صاحب سے رات کو چدائی لگوانے کے لیئے ملاتی ہے تو اس کمپنی میں  جو مزہ مڈل یا غریب  کلاس  کی لڑکی کو ملتا ہے اس کو بھول ہی نہیں پاتی  مجھے اس طرح کی لڑکیوں پہ  ترس بھی آتا ہے
میں پچیس سال کا ہوں اور میں سوک کنٹری کے پاس رہتا ہوں اور ہم تین بھائی ہیں اور ایک بہن ہے میری بہن بھی کمال کی خوبصورت لڑکی ہے کبھی کبھی میں اس کو دیکھ کے کہتا تھا کاش تو میری بہن نا ہوتی تو میں تیرے ساتھ ہی شادی کرتا میں اپنے گھر میں سب سے چھوٹا ہوں اور میرے گھر میں امی ابو ہیں یہ بات میں آپ کو اپنے بھائی کی شادی کی بتارہا ہوں جو کہ شادی شدہ ہے اور اس کی شادی ابھی ٢٣ اکتوبر کو ہی ہوئی ہے اور یہ بات بھی اس کی شادی اور گھریلو سیکس والے دنوں کی ہےاس کا نام ارمان ہےاور میں نے اس کی شادی میں وائٹ کلر کی شیروانی پہنی تھی اور ہم سب نے اس کی شادی پر بہت مزہ کیا تھا
اور میں تو بہت ہی زیادہ خوش تھا کہ میں اپنے گھر ایک بھابھی لارہا ہوں اور پھر ہم بھابھی کو گھر پر لے کر آئےاور ہم نے ساری رسمیں کرکے بھابھی کو بھائی کے ساتھ ان کے روم میں بھیج دیا تھا اور پھر ہم سب بھی سونے چلے گئے تھےاور پھر میں پانی پینے کے لئے اٹھا تھا اور پھر میں اپنے روم سے بھائی کے روم کے پاس جا کر کھڑا ہو گیا تھا شاید مجھے کچھ دیکھ جائےاور پھر میں اپنے گھر کے اسٹور میں چلا گیا اور وہاں سے بھائی کا روم صاف نظر آتا ہے میں وہاں جا کرچھپ گیااور میں نے دیکھابھائی بھابھی بیٹھے باتیں کر رہے ہیںاور پھر بھائی بھابھی کے پاس گئےاور پھر بھائی بھابھی کے نرم ہونٹ جوانی والے پر اپنا ہاتھ پھیرنے لگا گھریلو سیکس کرنے کے لیئے اور پھر بھائی نے بھابھی کے کِس کرنا شروع کی اور پھر بھائی نے بھابھی کے کپڑے اتار کر بیڈ پر رکھ دیئے اور خود بھی ننگا ہوگیاپھر بھی نے بھابھی کے موٹے بڑے ممے کو اپنے ہاتھ میں لیا اور بھابھی سے کہنے لگاتمہارے موٹے بڑے ممے بہت پیارے ہیںبہت بڑے بڑے ہیں اور گول گول بھی ہیں مجھے تمہارے موٹے بڑے ممے بہت اچھے لگ رہے ہیں
اور یہ کہہ کر بھائی نے بھابھی کے موٹے بڑے ممے کو زور زور سے دبانا شروع کیا  بھابھی کے مست مست چکنے اور نمایاں ممے  ہیں ان کو دیکھ کے تو میرا بھی دل مچل مچل جاتا ہے اور سوچتا ہوں میرا بھائی کتنا لکی ہے جو اس کو بڑے مموں والی سیکسی بیوی ملی ہے جو اس کی ہر بات کو ایک دم سے مان جاتی ہےاور پھر بھائی نے بھابھی کے موٹے بڑے ممے کو چوسنا شروع کیااور بہت دیر تک بھائی بھابھی کے موٹے بڑے ممے کو چوستا رہا اور پھر بھائی نے بھابھی کے پیٹ پر کِس کیاس کے بعد بھائی نے اپنا ہاتھ بھابھی کی مست ننگھی پھدی پر پھیرنا شروع کیا  لیکن نا جانے کیا بات تھی کہ بھابھی کو سکون کے ساتھ ساتھ بے زاری اور جیسے تکلیف ہوتی ہے
اس کا احساس بھی ہو رہا تھا میرا دل کر رہا تھا کہ میری بھی سیکسی ہاٹ کرنے والی بیوی ہوتی تو میں اس کے ساتھ یونہی مست سیکس کیا کرتا اور میرے دن رات کتنے خوبصورت ہو جاتے لیکن  میں لکی نہیں تھا اس معاملے میں اور تنہائی ان دنوں میرا مقدر بن چکی تھی میں بھی سیکس کی بہت خواہش رکھتا تھا لیکن پوری کم کم ہی ہوتی تھی کئی بار لڑکی مان جاتی اور ٹائم بھی دیکر جاتی لیکن چدائی کرانے والے دن عین موقع پہ کوئی نا کوئی بات خراب ہو جاتی جس سے میرا کام بگڑ جاتا تھا اور مجھے ا سبات کا افسوس بھی کئی کئی دن رہتا تھا کہ میرا کام نہیں بن پا رہا
اور پھر اس نے اپنی انگلی بھابھی کی مست ننگھی پھدی میں ڈالی جس پر مجھے ایسا لگا جیسے بھابھی کی آواز نکلی پھر اس نے اپنا سات  انچ کا تیار شدہ لوڑا بھابھی کی گھریلو سیکس کرنے والی گانڈ کا سوراخ میں ڈالا اور پھر بھابھی کی گانڈ کا سوراخ سے خون آنے لگامیں تو بہت پریشان ہو گیا تھا کہ بھابھی کے اتنا خون نکل رہا ہے اور ارمان کو ذرا بھی خیال نہیں ہے اور بھابھی درد کے مارے چدائی کی چیخ رہی تھی مگر وہاں کوئی بھی بھابھی کی آواز سننے والا نہیں تھا میں تھا بھی تو میں کچھ کر نہیں سکتا تھا
اور بھابھی کے آنسو بھی نکل رہے تھے یہ دیکھ کر مجھے بہت غصہ آرہا تھا اور پھر اس نےبھابھی کو گھوڑی بنایا اور زور زور سے اپنا تیار شدہ لوڑا بھابھی کی مست ننگھی پھدی میں ڈالااور اندر باہر کرتا چودنے لگا اور اس نے بھابھی کی گھریلو سیکس کرنے کے لیئے مست ننگھی پھدی پھاڑ دی تھیپھر اس نے بھائی نے بھابھی کی دونوں ٹانگیں اوپر اٹھائی اوپر بھابھی کی ٹانگیں بھابھی کے گھٹنوں کو اتنا اوپر کر دیا تھا کہ بھابھی کے گھٹنے موٹے بڑے ممے سے مل رہے تھے اور پھر بھائی نے بھابھی کی ٹانگیں پکڑ کراپنا تیار شدہ لوڑا بھابھی کی مست ننگھی پھدی میں ڈالا اور زور زور سے اچھل رہا تھاپھر اس نے ایسے ٢٠ منٹ تک کیا اور پھر وہ دونوں لیٹ کر باتیں کرنے لگے اور پھر میں بھی اپنے روم میں جا کر سو گیا اور پھر میں نے صبح یہ بات کسی کو نہیں بتائی   تو یہ تھی ایک گھریلو سیکس کی کہانی

Post a Comment

0 Comments