Ticker

6/recent/ticker-posts

کنواری گانڈ پھاڑ گیا

ایک تو آج کل مردں  کو نا جانے کیا ہو گیا ہے جب بھی دیکھوں گانڈ گانڈ کرتے ملتے ہیں  نا جانے کونسی گرمی ان کے لنڈوں میں بھر گئی یا  جس کی بنا پہ ان کو صرف اور صرف اب گانڈ سے ہی پیار ہو گیا ہے میں اپنی کئی دوستوں کو جانتی ہوں جن کے منگیتر دوست لوورز کزنز سب ان کی گانڈ ہی مانگتے تھے  میرا خیال ہے کہ ٹرپل ایکس فلمیں دیکھ دیکھ کے ان کی جوانی خوار ہو چکی ہے
اور جب تک یہ گانڈ نا چود لیں ان کی سکون نہیں ملتا  میں نے کئی بار اس بارے سوچا ہے لیکن اچھی طرح سے سمجھ نہیں پائی کہ ایسا کیوں ہوتا ہے اگر کوئی لڑکی یا لڑکا مجھ کو اس بارے بتانا چاہئے تو میں نیچے ای میل لکھوں گی آپ اس پہ بتا دیں لیکن ساتھ اپنی یا اپنی دوست کی چدائی کہانی بھی بھجوائیں
تو مجھے بھی آپ کے ذوق کا اندازہ ہو سکے کہ کیسا تجربہ ہوا ہے سیکس کا کیا آپ کے دوست نے بھی یا شوہر نے گانڈ نا ملنے پہ موڈ خراب کیا ہے اور اب آپ اس کی خوشی کی خاطر گانڈ دے دہتی ہٰں یا نہیں پلیز مجھے یہ سب باتیں شیئر کرنی ہیں  کیونکہ میں نے جو کہانی آپ کے ساتھ سیئر کرنی ہے اس کے بعد آپکی فیڈ بیک ملنے کے بعد میں کسی نتیجے پہ جانا چاہتی ہوں
میں بھی ان دنوں اپنی منگیتر کے ہاتھوں پریشان ہو چکی ہوں وہ بھی گانڈ کا شوقین نکلا ہے لیکن میں نے ابھی تک  گانڈ نہیں چدائی میری کنواری گانڈ کا سن کے اس کے منہ میں پانی بھر آتا ہے اگر گانڈ دینا برا نہیں ہے تو کیا میں  بھی گانڈ دے دوں پلیز مجھے رائے دیں  تو اب میں  آپ کو اصل کہانی شیئر کرتی ہوں
میں آپ کو ایک گانڈ چدائی کی کہانی سناتی ہوں جو ایک بہت  ہی ظالم طریقے سے گانڈ چدائی میں ماہرتھا ، ابھی ایک ہی سال ہوا ہے کہ میری منگنی ہوئی ہے میرا منگیتر مجھ سے بہت پیار کرتا ہے تو وہ اکثر گھر پر بھی آتے ہے ہم ایک ساتھ بیٹھ کر باتیں بھی کرتے ہیں لیکن وہ مجھ سے زیادہ میری گانڈ کو غور سے دیکھتا ہے
اور وہ جب بھی آتے ہے تو سب گھر والوں کے سامنے ہی آتے ہے میں اکثر ہی ان کو اپنے دوستوں میں بھی لے کر جاتی ہوں اور وہ بھی مجھے اپنے دوستوں میں لے کر جاتے ہے وہ مجھ سے بہت پیار کرتا ہے اور میں بھی اس سے بہت ہی پیار کرتی ہوں
پر ایک مرتبہ میں ان کو اپنے ایک دوست کے گھر لے کرگئی تو وہ دونوں ایک دوسرے پر ڈوریں ڈالنے لگیں اور جب ہم واپس آرہے تھے تو اس نے میرے منگیتر کو ایک گھڑی بھی دی پر مجھے کیا پتا تھا کہ وہ ایسا کرے گی اور ان دونوں نے کالز پر بھی باتیں کرنا اسٹارٹ کردیا  حالانکہ وہ میری بہت اچھی دوست تھی اس کو ایسا نہیں کرنا چاہیئے تھا
اور وہ مجھ سے باتیں نہیں کرتا تھا بلکہ اس سے کالز پر باتیں کرتا تھا اور مجھے بولتا تھا کہ میں بہت تھک گیا ہوں صبح بات کروں گا پھر ایک دن میں نے کال کی تو پھر اس نے مجھ سے بات کی تو میں بہت خوش ہو گئی پر پھر بھی وہ اب میرے ساتھ کہیں باہر بھی نہیں جاتا تھا اور اگر میں کال کر کے بولتی کہ چلو آج کہیں چلتے ہے تو بول دیتا کہ آج نہیں پھر کسی دن جائیں  گے  مجھے اس کی یہ بات اچھی نہیں لگتی
پھر ایک دن گھر آیا تو میں نے اس کے سارے میسیجز بھی پڑ ھ لئے تھے اور پھر میرے منگیتر میری دوست کا تو مجھے پتا چل گیا کہ ان دونوں میں کیا ہورہا ہے میری دوست ہی میری دشمن بن چکی تھی اور پھر یہ ایک دن ان کے گھر بھی گیا تھا تو ان دونوں میں بہت کچھ ہوا تھا جب وہ ان کے گھر گیا تو دونوں ہی ایک کمرے میں تھے  اتفاق سے مٰں وہاں بعد مٰں گئی اور چھپ کے ان کے سیکس کا سارا سین دیکھا
اور دونوں ہی ایک دوسرے کو کسنگ کررہے تھے پھر دونوں نے ایک ایک کرکے اپنے مست جوانی والے بدن سے اپنے کپڑے اتار دیئے اور دونوں ایک دوسرے کے مست جوانی والے بدن کو گانڈ چدائی کے لیئے چومنے لگے اور گانڈ چدائی کروانے کے لیئے لڑکی اس کے نیچے لیٹی تھی  جیسے کوئی مسئلہ ہی نہیں ہے
اور وہ اس کے اوپر تھا دونوں ہی ایک دوسرے سے بہت مزہ والا پیار کر رہے تھے پھر لڑکا لڑکی کے چکنے جسم والے مموں کو چوسنے لگا پھر اس نے اپنا جوان زبردست لمبا والا لنڈ نکالا اور لڑکی کی گرم خوار جوان چوت میں ڈال دیا اور لڑکی کی گرم خوار جوان چوت پھٹ گئی اور وہ بہت زور زور سے شور مچا کر چیخ رہی تھی میں خوش تھی گانڈ تو پھٹی اس کی لیکن اندر دکھ بھی تھا دونوں نے میرے ساتھ دھوکہ کیا تھا
اسکی درد کی وجہ سے اس کے آنسو بھی نکل گئے اور پھر اس نے لڑکی کی پیچھے اپنی والی گانڈ چدائی کرنے کے لیئے اسکا لنڈ ڈالا اور زور زور سے لڑکا اسکے گانڈ میں اندر باہر کرنے لگا اور لڑکی اپنی گانڈ چدائی لگانے کے ساتھ سکسی چیخ رہی تھی  بس کر دو میں  مری جا رہی ہوں
پھر اس نے اپنا لنڈ نکالا اپنی مٹھ کو گانڈ کے اندر گرا کر وہ فارغ ہوا اور وہاں سے چلا گیا وہ اسی طرح الٹی بے سدھ کافی پڑی رہی اور میرے آنسو نکل آئے میرا دل توٹ چکا ہےاسکے بعد میں نے بھی اسکے ساتھ زبردست سکس  کرنے کا سوچا ہے لیکن وہ گانڈ مانگتا ہے
جو میں دینا نہیں چاہتی اس لیئے آپ بتائیں میں کیا کروں کس سے مشورہ لوں میں آجکل بہت پریشان ہوں پلیز اگر آپ نے گانڈ چدائی ہے تو کہانی بھیجیں کیسے ہوتا ہے کیا بہت درد ہوتی ہے  میرا نام انعم ہے آپ اس سائیٹ والوں کے ای میل پہ بتا سکتے ہیں مجھے علم ہو جائے گا۔

Post a Comment

0 Comments