Ticker

6/recent/ticker-posts

لڑکوں کے ساتھ پاکستانی سیکس

ہیلو فرینڈز میرا نام عمرانہ ہے  میں پاکستانی سیکس کی بہت شوقین ہوں  مجھے مردوں ، لڑکوں کے ساتھ پاکستانی سیکس کرنا بہت پسند ہے . میں ہر پارٹی میں جاتی ہوں  اسی طرح میں آج آپکو ایک واقعہ سناتی ہوں  تو دوستوں واقعہ یہ ہے کہ میں ایک بار ایک پارٹی میں گئی ہوئی تھی  وہاں بہت سے لوگ آئے ہوے تھےاس دن میں نے بہت اچھی ڈریسنگ کی ہوئی تھی  سب کی نظریں  مجھ پہ تھیں
کوئی نہ کوئی مجھ سے بہانے سے آتا بات کرتا اور چلا جاتا  ہر کوئی میری تعریف کر رہا تھا  اور مجھے وہاں سب نے آفر بھی کی  مجھ سے لوگوں نے نمبر بھی مانگا  .وہاں بہت امیر اور خوبصورت مرد آئے ہوے تھے   مجھ سے برداشت نہیں ہو رہا تھا  اور سیکس کرنے کا دل چاہ  رہا تھا  لیکن مجھے وہاں کوئی ملا نہیں   جو بولڈ ہو کے سیدھا کہتا
میں جا کے ایک جگہ بیٹھ گئی  پھر وہاں ایک لڑکا آیا وہ پاکستانی سیکس کرتا تھا بھی میرے ساتھ آکر بیٹھ گیا اور مجھ سے فری ہو کر باتیں کرنے لگا  اور میری بھی بہت تعریف کرنے لگ.ا  مجھے بہت اچھا لگ رہا تھا اس کے ساتھ بیٹھنا
میں اس  کے ساتھ وہاں بیٹھی   رہی اور باتیں کرتی رہی  وہ مجھے اپنے بارے میں بتانے لگا کے میں پڑھتا ہوں  مجھے پارٹی بہت پسند ہیں یہ وہ میں نے بھی بتایا کے مجھے بھی پارٹی بہت پسند ہیں  اور ہر پارٹی میں جاتی ہوں  اسکی اور میری بہت جم رہی تھی.  ہم دونوں ایک دوسرے سے بہت فری ہو ہو کر باتیں کر رہے تھے
مجھے بھی بہت مزہ آرہا تھا  کے پھر  پارٹی ختم ہو گئی  اور میں نے کہا اسے کے اب ہم بعد میں ملیں گے  لیکن وہ کہنے لگا کہ  اداس نہ ہو  میں تمہیں اپنے گھر لے چلتا ہوں  وہ مجھے اپنے گھر لے آیا  مجھے اس کا گھر بہت پسند آیا  اور میں میرے پورے گھر میں گھومنے لگی  پھر میں  اسکے بیڈ روم میں گئی
وہ بھی  میرے ساتھ ساتھ تھا دکھا رہا تھا پھر اس نے گیٹ لاک کر دیا  اورمیرا  ہاتھ پکڑ کے بیڈ پہ اپنے ساتھ لیٹا دیا  اور خود مستی کے ساتھ میرے جسم پر لیٹ گیا.  اس نے خود ہی اپنے سارے کپڑے اتار دیئے اور مجھے کہنے لگا اپنے بھی اتارو گی یا میں  اتاروں  میرے ساتھ سیکس کرو نا
پہلے وہ میرے  رس بھرے ہونٹ چوستا رہا پھر میری  گردن پر فل کسسنگ کرنے لگا  اسکا پورا جوانی والا لش مست جسم چاٹنے لگا  میں بہت خوش ہو رہی تھی  وہ بار بار میرے زبردست والے خوار ممے دبانے لگاپھر میرے زبردست خوار والے ممے اپنے منہ میں لے کر چوسنے لگا
اس کے بعد وہ میری پاکستانی سیکس والی چوت میں انگلی ڈال کر اسکو پاکستانی سیکس والا چودنے لگا میرے اندر باہر کرتا رہا مجھے کچھ ہوش نہیں تھا  جب ہم دونوں ایسا کرنے کے ساتھ ہی فارغ ہو گئے تو پھر لپٹ کرسکون سے لیٹ گئے اس نے کئی بار مجھے چودا لیکن پھر ایک سال چودنے کے بعد بولا اس کے ابو نہیں مان رہے. اور اس نے اپنی کزن سے شادی کر لی میری چوت ترس رہی تھی
میں اب  چوبیس سال کی  ہو چکی ہوں میری جوانی لن مانگتی ہے ہوں  میری اب نئےلڑکے سے منگنی ہوئی ہے میری پسند سے وہ دیسی کہانی والا لڑکا مجھے اور میں اسے بہت پسند کرتے تھے  میں اور کر بھی کیا سکتی تھی بس اس کے بعد کسی سے دل نہیں  لگانا ہے لیکن ہم دونوں نے کبھی بھی ایک دوسرے کو چاہا نہیں تھا
لیکن جب میری منگنی ہوئی اور میں نے اس سے بات کرنا اسٹارٹ کیا تو مجھے پتا نہیں کیا ہوتا تھا  میرا دل چاہتا تھا کہ جلد سے جلد میری اس سے شادی ہو جائے اور ہم دونوں ایک ہو جائیں  ہم روز صبح شام ایک دوسرے سے بات کرتے تھے  جب تک میری اس سے بات نہیں ہوتی تھی مجھے چین نہیں آتا تھا
ایک بار ہم دونوں فون پر بات کر رہے تھے  کہ اچانک مجھے پتا نہیں کیا ہوا میں نے اس سے کہا مجھے تم سے اکیلے میں ملنا ہے تم مجھ سے ملو  وہ کہنے لگا کیوں ملنا ہے  میں نے اسکو بتایا کہ مجھے بہت شدّت سے انتظار ہے ہماری شادی کا میری شادی میں ابھی دو سال تھے کیونکہ جب تک لڑکے کی بہن کی شادی نا ہو جاتی ہماری نہیں ہونی تھی
میں اتنا صبر نہیں کر سکتی تھی  میری بہت ضد کرنے کے بعد وہ مان گیا اور ہوٹل میں ایک کمرہ بک کروایا  میں بہت خوش تھی کہ میں جو چاہتی تھی وہ اب ہوگا  دوسرے دن میں بہت تیار ہو کر اس سے ملنے گئی  وہ مجھے پک کرنے آیا ہوا تھا  میں اس کے ساتھ ہوٹل چلی گئی  وہاں مجھے اسکو اپنے ساتھ اکیلا پاکر بہت خوشی ہوئی
میں اس کے اپنے سینے لگ گئی  اور زور سے چپکنے لگی مجھے نہیں پتا تھا کہ میں یہ کیا کر رہی ہوں  پھر ہم دونوں اپنے سینے لگے لگے اچانک بیڈ پر لیٹ گئے. میرا دل نہیں کر رہا تھا اسکو چھوڑنے کا میں اس کے اپنے سینے لگی رہی  وہ میرے اوپر لیٹ گیا. اور میرے جسمانی  خاص طور پہ بڑے ممے زور زور سے اسکو مست دبانے مسلنے لگا
مجھے بہت مزہ آرہا تھا  میرا دل نہیں کر رہا تھا کہ میں اس کے پاس سے دور ہوں  میں نے اس کے اور اپنے کپڑے اتار دیئے  وہ میرے جسمانی ممے منہ میں لے کر چوسنے لگا  میرا منگیتر بہت پیارا تھا مجھے پتا نہیں کیا ہو رہا تھا  بہت پسینے آرہے تھے  وہ میرا جسم چومنے لگا  میری پوری جوانی اس نے چوم لی تھی . میں بہت زیادہ مدہوش ہوئی تھی  پھر وہ نیچے کی طرف بڑھا وہ اپنے ہاتھ سے میری جوان پھدی سہلانے لگا
پھر اس نے اپنا دیسی کہانی والا لمبا لوڑا نکال کر میرے ہاتھ میں دے دیا میں نے بھی اسکا لمبا لوڑا سہلایا  پھر اس نے میری ٹانگیں کھول کر میری گانڈ میں اپنا لمبا لوڑا ڈال دیا. اور زور زور سے اندر کو جھٹکے مارنے لگا مجھے بہت درد ہو رہا تھا  کنواری تو نہیں تھی لیکن اس کا لنڈ پہلے والے سے کافی بڑا تھا. وہ اندر باہر کرتا رہا  اور مجھے جھٹکے دیتا رہا میں اس کے ہونٹ چومتی رہی. مجھے اس پر بہت پیار آرہا تھا  میں بہت خوش ہو رہی تھی
جب ہم دونوں سکس کرکے فارغ ہو گئے تو میں نے اس کے ساتھ باتھ لیا  ہمیں نہانے میں بھی بہت مزہ آیا  اور پھر ہم نے کافی پی  اور وہاں سے چل دیئے اس نے مجھے میرے دیسی کہانی کرنے والے گھر ڈراپ کر دیا  دوستوں یہ کہانی تھی میرے اور میرے منگیتر کی  اب میں اس دیسی کہانی والی کے ساتھ ہی ہوں میری شادی ہو گئی اور ہم بہت اچھی زندگی گزار رہے ہیں آپ بھی اچھے دوست کی بجائے اچھا جیون ساتھی تلاش کر لیں .بہت شکریہ کہ آپکی میری سادہ سی سچی کہانی پڑھی

Post a Comment

0 Comments